Tuesday, August 25, 2009

Volumes of Nikotin


Salam...

Sudah dua hari aku tidak menulis di blog baruku ini, jangan berundur episod 2 pon xkuar lagi.
Di bulan Ramadhan yg Mulia ini, cukup la malam ketiga aku menjadi penjaga malam, tugas aku mengejutkan semua org supaya bangun bersahur. Terlalu banyak tugasan dan kerja perlu aku siapkan, terlalu banyak, semua perlu dihantar dengan segera. seluruh anggota badanku meminta untuk direhatkan. mcm biasa dengan bekalan nikotin2 dan kopi2 berunsur nikotin, semua yg bernikotin, aku menggagahi menyusur kedinginan malam. berbekalkan keazaman yg tinggi. kata hati : "semua perkara perlu aku setlekan secepat mgkin" diluar sana masih byk tanggujawab yg perlu aku laksanakan. ini jalan yg aku pilih, so, aku tidak pernah menyesal dengan keputusan itu.

Kdg2 aku tersenyum keseorangan... melihat ragam rakan2 serumahku. banyak menghiburkan aku dikala tekanan menekan saraf2 ku. maklum la, kehidupan kami sekelian memerlukan disiplin yg tinggi, disitulah membuat ia len dari yg len. kata mereka aku nie seorang yg pelik, aku pon xpaham ape yg mereka pelikkan.

Dalam mengharungi malam yg penuh sunyi, banyak perkara yg bermain difikiranku...

1. Stady
2. Born to Drill
3. Facilitating & Counseling
4. Uno Fikrah Training Consultant
5. Master Association
6. Program & Xtivities
7. Family
9.Next...
10. Next......

Argh!!!! xlarat aku nak pikirkan, terlalu banyak n terlalu2 banyak.

Stady: Kerja, asgnment, kelas, xciap lagi... da x bleh nak pikir

Born to Drill: kena tolong, sokong, datang merayu2 minta teruskan...

Facilitating & Counselling : Adik2, pendaftaran, training, tapi....... aku bertuah, diorang la manusia yg xpernah mengenal erti penat dan putus asa. Org yg sentiasa berdiri di sebelah aku, aku dapat rasakan semua itu. Aku xmengerti knape mereka boleh tahan denga sikap ku ini. moood x menentu, marah, bengang, mulut leser n semua la.MT tempat aku meleserkan mulut aku yg leser nie. hari2 aku maki.

UnoFikrah: Ape la partner2 aku buat skrg nie??? byk mereka korbankan mase utk semua walau tanpa ketiadaan aku. Aben (bos) aku tau ape yg berlaku kepadanya akhir2 nie. Roe, da mula sibuk ngan stadi. Asz, Masalah keluarga............aRGHHHHH......kita teruskan walau mcm mane pon. (korang semua jangan riso, im still with u all semua lagi).

Aku da xlarat utk berfikir sekarang nie, waktu sudah menjangkau siang....

Doaku: moga ditabahkan ati ini utk semua perkara. diberi kekuatan yg ajaib, diberi kesihatan yg baik......


No comments:

Post a Comment