Sunday, October 4, 2009

Setelah 2 tahun (Mendiam diri)







Salam..
Aduh sakit urat saraf aku
setelah hampir dua tahun x pergi camping
Alhamdulillah masih lagi diberi berkesempatan.

Mang mcm biasalah kemana aku pegi
Mang muka aku nie, muka CC/Biro disiplin
Keja maki2 tu kerja aku la
Yg aku xsuka ngan position nie, muka aku asyik kena masam je
Nak ngorat pelatih pon xbleh, erti katanya xbleh nak menggatal.
Coz semua xbrani nak tegur. hahaha

Erm tapi kena ingat selalu kena betulkan niat
Marah bukan utk suka2 tapi untuk mendidik
Bukan mudah nak pengang benda2 mcm nie
Nak kena wat recall, nak kena tegas, order c2, order cnie
Mang kat belakang kena kutuk abis2 la.

Tapi selagi aku kat UiTM nie, aku akan cuba sumbangkan apa yang termampu
Walau dikutuk atau dimaki, itu semua aku tidak perduli
Yang paling penting niat kita untuk mendidik serta menyedarkan bangsa sendiri.
Untuk yang lebih penting.

Kali nie camping dekat Hutan Rimba Komanwel, Rawang.
Meremang jugak bulu roma aku kat cna tambah2 time sentry tu.
Mcm biasa la jaga orang tido...
Penat seh xtido satu malam tapi xpe niat kita betul, alhamdulillah semua selamat.


Sekurang2 nyer 3/4 haribulan 9 2009 aku dapat tambah lagi sedikit pengalaman yg ada
Aku nie xsuka buang masa n tenaga
Kalo aku g mane2 aku kena make sure aku mesti blajar something.
Supaya nati aku bleh kongsi ngan orang len plak.

Kepada semua komander2 aku yang aku sayangi tu.
Penat n kena marah tu biasa la.
Mang skop keja kita mcm nie.
Kita bagi nasi kat org, tapi penampar yang dibalas. hahahahaha...
maksudnyer kita jaga n ajar pelatih semua, tapi kita yang kena maki nati.

Tapi kalau kita pikir btol2 mulianya tugas kita nie yer... kalo korang kena marah kat aku tu hehehehe... kena paham2 la (kah3x)
kepala xbtol masa tu.

Tapi paling sedih
last kumpul nak balik
aku xsempat la nak minta maaf kat diorang
arap2 diorang maafkan aku
Pengarah program la
Xpanggil aku berucap cket.. (nak kena budak nie)
Harap2 diorang maafkan aku..
Chow!

No comments:

Post a Comment