Wednesday, October 21, 2009

Penat seh tapi Puassssss.........

Hari nie 2 jam je tido
Esok ada test plak
huhuhhuhuhu
Penat nyer... tapi best....

Kalo la aku xperlu keja
Nak blajar je kalau bleh...
Hari nie baru hantar satu final projek
Mcm xpercaya, 2 hari aku wat benda 2 sorang je
Kerja grup tapi aku nie baik cket...hahahaha
bagi aku wat semua.
Yang penting aku puas...

Lepas maghrib tadi keluar makan ngan adik2 (fuza, fairus, liza, mai, fira) aku penat giler kalo kira.. tapi kena jugak ada masa untuk diorang.
Kalau bleh sekarang nie, nak je aku terperap ngan keja n buku aku kat bilik nie. enjoy beb....
Xnak tengok dunia luar tu.. kejam... hehehehe
Sambil tu layan citer korea n jepon.

minggu depan..
Konvo untuk second time (Alhamdulillah)
Alahai cepat nyer masa berlalu...
Erm... tapi aku xtau ape yang da aku buat kat dunia nie.
Mcm xda wat pe2 je. Astaqfirullah....

setakat nie je untuk hari nie
Sedih sikit coz barcelona kalah semalam.huhuhuhu

No comments:

Post a Comment