Monday, January 11, 2010

Siapa aku

Assalamualaikum

Masih lagi diberi peluang untuk aku mencoret dihalaman peribadiku ini, melihat keagungan NYA serta sujud mengharapkan belas ehsan dari yang maha pencipta.

Coretan kali ini tiada pengukurnya, hanyalah menzahirkan kata hati yang sering tidak lekang untuk mewartakan seruannya samada baik ataupun buruk, akal sentiasa bersama menilai sesuatu samada baik atau pun buruk, nafsu yang bermaharaja ini pastinya menjadi pembangkang kepada setiap kata hati yang suci.

aku memulakannya dengan kata hatiku terlebih dahulu, kata hati menimbulkan satu jalur kecenderungan akal supaya berfikir. hati selalu bertanya, adakah diriku banyak berubah sejak kebelakangan ini. adakah aku mula menjadi seorang yang mementingkan diri sendiri, atau aku semakin kejam untuk mereka yang disekelilingku. aku makin bengong... biarkan aku bersendiri untuk seketika waktu. Tapi sampi bila harus begini....

No comments:

Post a Comment